שירות לקוחות
איך מזמינים מוצרים באתר?
לאחר שהוספתם לסל את המוצרים אותם אתם רוצים להזמין ובמידה והם במלאי וניתנים להזמנה מיידית, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על בצע הזמנה ומיד תועברו למסך מילוי פרטים אישיים בו אתם מזינים את הפרטים שלכם, בוחרים שיטת משלוח או איסוף עצמי, והחבילה כבר בדרך אליכם!
האם אתם עושים משלוחים? כמה זה עולה? ומה זמני האספקה?
יש משלוחים לכל הארץ. המשלוח עולה 30 ₪ בהזמנות עד 300 ₪ ובהזמנות מעל 300 ₪ המשלוח חינם. זמני האספקה הינם עד 4 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
האם יש אחריות על המוצרים?
יש אחריות על כל המוצרים, לכל מוצר יש תקופת אחריות שונה.
כך לדוגמא: שעונים עם שנתיים אחריות, תכשיטי כסף עם שנה אחריות ותכשיטי זהב ויהלומים עם אחריות לכל החיים.
מה האחריות כוללת?
האחריות הינה על תפקודו התקין של המנגנון, סוללה, השעון ואטימותו למים על פי דרגתו והכל בהתאם להוראות היצרן. האחריות אינה כוללת רצועה / צמיד, זכוכית, כתר, לחצנים, שבר/ שריטות בזכוכית או בקופסת השעון. נזק הנגרם כתוצאה משימוש לא נכון, חוסר זהירות, שבר או תאונה וציפויים למתכת. האחריות תוסר במידה והשעון נפתח/ תוקן ע"י גורם שאינו מוסמך לכך. כתר ההברגה חייב להיות סגור לפני מגע עם מים.